دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمدحسین میثاقی مجری نخستین قسمت از مجموعه «هزارداستان»

نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی «هزارداستان» با اجرای محمدحسین میثاقی شنبه ساعت ۱۹در اولین روز ماه مبارک رمضان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
کد خبر : 182801

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی برنامه «هزاردستان»،‌ میثاقى که مجری و گزارشگر برنامه‌های ورزشی است در این قسمت به سه داستان متفاوت از دنیاى پرهیاهوى فوتبال مى‌پردازد.


این مجموعه تلویزیونی در حالی میهمان مخاطبان در ماه مبارک رمضان می‌شود که تیتراژ پایانی آن را گروه پالت اجرا می‌کند. «هزارداستان» را محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد کارگردان، جواد فرحانی تهیه‌کننده ‌و سیاوش صفاریان‌پور مشاور کارگردان این برنامه هستند.


در این مجموعه‌ ۳۰ قسمتی قرار است به زندگی افراد خاص پرداخته شود و این در حالی است که رویکرد «هزارداستان» امیدبخش است و تلاش دارد زاویه نگاه متفاوتی را به مخاطب ارائه کند تا از این طریق بتواند امید را در نگاه مخاطب احیا کند.


«هزارداستان» مجری محور نیست اما در هر قسمت یکی از هنرمندان و یکی از بازیگران سینما و تلویزیون در آن مقابل دوربین قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه نسیم
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
۰
سلام اقای میثاقی از شما خواهش میکنم در برنامه فوتبال برتر این مشکل لوگوی لیگ فوتبال ک برای نمایش نتیجه فوتبال در تی وی نمایش میدن همه مثل هم باشه، بعد به زبان انگلیسی باشه، برا پخش صحنه اهسته یه تصویر بیاد مثل لیگ های اروپا
قالیشویی ادیب